Ενημέρωση για τις εγγραφές μαθητών/τριών στην Α΄ Γυμνασίου (σχολικό έτος 2026-27)

Οι μαθητές/τριες που έχουν αποφοιτήσει από το Δημοτικό αυτεπάγγελτα εγγράφονται  ηλεκτρονικά στην Α ́ τάξη του Γυμνάσιου.  Για την ολοκλήρωση της εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Γυμνάσιο Άνω Μεράς οι ενδιαφερόμενοι κηδεμόνες καλούνται  να παρουσιαστούν στο σχολείο από Δευτέρα 22 Ιουνίου μέχρι  και Παρασκευή 26 Ιουνίου μεταξύ 09:00 και 12:00.

Οι γονείς/κηδεμόνες παρακαλούνται να προσκομίσουν τα παρακάτω δικαιολογητικά:

α. Απολυτήριο Δημοτικούεφόσον αυτό δεν έχει διαβιβαστεί υπηρεσιακά.

β. Φόρμα Στοιχείων Εγγραφής Μαθητή/Μαθήτριας

γ. Αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας (λογαριασμός ΔΕΚΟ, μισθωτήριο κατοικίας κλπ).

δ. Υπεύθυνες Δηλώσεις του ν. 1599/1986 (Α’ 75) των κηδεμόνων του/της μαθητή/τριας στην οποία να δηλώνεται η νομιμότητα της άσκησης της κηδεμονίας. Στην ίδια Υπεύθυνη Δήλωση δηλώνεται η αποδοχή της ηλεκτρονικής ενημέρωσης για ζητήματα της πορείας φοίτησης του/ της μαθητή/τριας, καθώς και η ηλεκτρονική διεύθυνση για την παραλαβή των ηλεκτρονικών μηνυμάτων ή ο αριθμός του τηλεφώνου στο οποίο θα αποστέλλονται τα σύντομα μηνύματα (SMS).

ε. Υπεύθυνες Δηλώσεις Γονέα/ Κηδεμόνα αναφορικά με:

  • την ανάρτηση στην ιστοσελίδα του σχολείου οπτικοακουστικού υλικού από σχολικές δραστηριότητες
  • τη συναίνεσή του για συμμετοχή σε σχολικούς περιπάτους και την πρόωρη αποχώρηση του/της μαθητή/τριας από το σχολείο σε περίπτωση τροποποίησης του ωρολογίου προγράμματος.

στ. Φωτοαντίγραφο δελτίου αστυνομικής ταυτότητας του/της μαθητή/τριας ή Πιστοποιητικό του Δήμου/Δημοτικής Ενότητας στα Μητρώα του οποίου είναι εγγεγραμμένος/η ο/η μαθητής/τρια, εφόσον δεν έχει δελτίο αστυνομικής ταυτότητας. Εάν ο/η μαθητής/τρια δεν έχει δελτίο αστυνομικής ταυτότητας και δεν υποβληθεί το Πιστοποιητικό του Δήμου/Δημοτικής Ενότητας, τότε το Πιστοποιητικό αναζητείται αυτεπάγγελτα από τη Διευθύντρια του σχολείου.

ζ. Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης, επίσημα μεταφρασμένο στην ελληνική γλώσσα, για μαθητές/τριες που δεν έχουν την ελληνική ιθαγένεια.

η. Υπεύθυνη Δήλωση β΄ Ξένης Γλώσσας (Γαλλικά/Γερμανικά)

θ. Για το μάθημα της Γυμναστικής απαραίτητο είναι το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) και μπορεί να προσκομιστεί και μετά την έναρξη των μαθημάτων

Προαιρετικά

Υπεύθυνη Δήλωση Απαλλαγής από το μάθημα των Θρησκευτικών

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Εξεταστέα Ύλη Μαθημάτων Α’,Β & Γ΄Γυμνασίου

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Πρόγραμμα Εξετάσεων Ιουνίου Σχ.Έτους 2025 – 2026

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Σεμινάριο Ασφαλούς Οδήγησης Μοτοσυκλέτας

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Σεμινάριο Ασφαλούς Οδήγησης Μοτοσυκλέτας στους μαθητές της  Άνω Μεράς Μυκόνου. Μια ιδιαίτερα σημαντική και επίκαιρη πρωτοβουλία για την οδική ασφάλεια πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία στο σχολείο μας απο τον κ.Θανάση Χούντρα, Πτυχιούχο του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών,  προπονητή Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στην Ελλάδα αναγνωρισμένος από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού(2017), ο οποίος έλαβε και πιστοποίηση του Εκπαιδευτή Υποψηφίων Οδηγών Οχημάτων (2024).

Σε αυτή την δράση οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα εξειδικευμένο Σεμινάριο Ασφαλούς Οδήγησης Μοτοσυκλέτας και Οδικής Συμπεριφοράς. Στόχος της δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των εφήβων, η καλλιέργεια οδικής συνείδησης και η πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, σε μια ηλικία όπου πολλοί νέοι ξεκινούν να έρχονται σε επαφή με τον κόσμο των δύο τροχών. Το ενδιαφέρον των μαθητών ήταν μεγάλο, καθώς συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία, θέτοντας εύστοχα και καίρια ερωτήματα.

Ο Διευθυντής ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου  Άνω Μεράς εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες στον κ. Χούντρα για την εθελοντική προσφορά και την πραγματοποίηση του σεμιναρίου, ανανεώνοντας το ραντεβού για ανάλογες εκπαιδευτικές δράσεις στο μέλλον.

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις, Δράσεις | Σχολιάστε

Έκθεση Τεχνολογίας

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Έκθεση Τεχνολογίας του Γυμνασίου Άνω Μεράς Μυκόνου στην αίθουσα της Κοινότητας, στην πλατεία της Άνω Μεράς, στις 16 και 17 Μαΐου. Η εκδήλωση ανέδειξε τη δημιουργικότητα, τη γνώση και το μεράκι των μαθητών μας, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις σε όλους τους επισκέπτες.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράζουμε στον αντιπρόεδρο της κοινότητας, Γαλούνη Ιωάννη, για την ευγενική του προσφορά έξι δώρων προς τους μαθητές μας, μια πράξη που μας χαροποίησε ιδιαίτερα και συνέβαλε στην επιτυχία της διοργάνωσης. Τον ευχαριστούμε θερμά για τη στήριξη και την παρουσία του.
Υπεύθυνη καθηγήτρια της έκθεσης ήταν η κ. Καββαδία Κατερίνα, την οποία ευχαριστούμε
για την πολύτιμη συμβολή, την οργάνωση και την αφοσίωσή της στην επιτυχημένη υλοποίηση της δράσης.

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις, Δράσεις | Σχολιάστε

Διάκριση Μαθητή του Γυμνασίου Άνω Μεράς Μυκόνου στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Γεωλογίας

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη σημαντική διάκριση του μαθητή του σχολείου μας, Ηλία Ρήγα, μαθητή του τμήματος Β3, στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Γεωλογίας, ο οποίος έλαβε χώρα στις 29 Απριλίου 2026.
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν συνολικά 113 σχολεία από ολόκληρη την Ελλάδα και 899 μαθητές και μαθήτριες, γεγονός που καθιστά τη διάκριση αυτή ακόμη πιο σημαντική. Ο Ηλίας Ρήγας κατέκτησε την 6η θέση στην τελική κατάταξη, επιτυχία που αναδεικνύει το υψηλό γνωστικό του υπόβαθρο, την αφοσίωση και την αγάπη του για τις Φυσικές Επιστήμες και ιδιαίτερα τη Γεωλογία.
Η επιτυχία αυτή αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για το σχολείο μας και αποδεικνύει ότι οι μαθητές μας μπορούν να διακρίνονται σε πανελλαδικό επίπεδο μέσα από τη συστηματική προσπάθεια και τη γνώση.
Η Διεύθυνση του Γυμνασίου Άνω Μεράς Μυκόνου και ο Σύλλογος Διδασκόντων εκφράζουν τα θερμά τους συγχαρητήρια στον μαθητή για την εξαιρετική του επίδοση και του εύχονται ολόψυχα υγεία, πρόοδο και ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον.

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

Συμμετοχή του Γυμνασίου Άνω Μεράς Μυκόνου στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Γεωλογίας

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε την πρώτη συμμετοχή του Γυμνασίου Άνω Μεράς Μυκόνου σε Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό και συγκεκριμένα στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Γεωλογίας που έλαβε χώρα στις 29/04/2026.
Στον διαγωνισμό συμμετείχε ο μαθητής Ηλίας Ρήγας του τμήματος Β3, εκπροσωπώντας το
σχολείο μας με υπευθυνότητα και ενδιαφέρον για το γνωστικό αντικείμενο της Γεωλογίας. Η
συμμετοχή αυτή αποτελεί ένα σημαντικό βήμα εξωστρέφειας και ενίσχυσης της παρουσίας του σχολείου μας σε πανελλαδικό επίπεδο.
Για την εύρυθμη και ομαλή συμμετοχή του μαθητή στον διαγωνισμό συνέβαλε καθοριστικά ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας κ. Αλέξανδρος Χατζίρης.
Θερμά συγχαρητήρια εκφράζει ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός του γνωστικού αντικειμένου της
Γεωλογίας κ. Γεώργιος Ζαφειρόπουλος στον μαθητή για τη συμμετοχή του στον διαγωνισμό,
ανεξαρτήτως αποτελέσματος, αναγνωρίζοντας την αξία της προσπάθειας, της συμμετοχής και
της διάθεσης για μάθηση.

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε