Δράση Περιβαλλοντικής Ομάδας: Ενεργός πολίτης στη Μύκονο

Στο πλαίσιο των δράσεων της Περιβαλλοντικής Ομάδας 2025-26 του Γυμνασίου Άνω Μεράς, με υπεύθυνο εκπαιδευτικό τον κ.Γεώργιο Ζαφειρόπουλο (Γεωλόγο – Οικονομολόγο), πραγματοποιήθηκε περιβαλλοντική δράση στην οποία κεντρικός ομιλητής ήταν ο υπεύθυνος των Ναυτοπροσκόπων Μυκόνου, κ. Ιωσήφ Σαλάχας.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ.Σαλάχας ενημέρωσε τα μέλη της Περιβαλλοντικής Ομάδας για το ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων των Ναυτοπροσκόπων, καθώς και για πρωτοβουλίες που υλοποιούνται στο νησί της Μυκόνου με στόχο την ενεργό συμμετοχή των νέων στη διατήρηση και προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και του οικοσυστήματος. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι μαθητές ενημερώθηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν σε ζητήματα του ενεργού πολίτη, αποκτώντας πολύτιμα ερεθίσματα για την ανάπτυξη περιβαλλοντικής ενσυναίσθησης και καλλιεργώντας μια πιο υπεύθυνη και ηθική στάση ζωής ως προς τη διαχείριση και αντιμετώπιση περιβαλλοντικών ζητημάτων. Η δράση περιλάμβανε, επίσης, μια βιωματική δραστηριότητα στην οποία συμμετείχαν τα μέλη της Περιβαλλοντικής Ομάδας, προσεγγίζοντας στην πράξη τον τρόπο με τον οποίο οι Ναυτοπρόσκοποι δραστηριοποιούνται και συνεργάζονται στην ύπαιθρο. Στο τέλος της δράσης, τα μέλη της Περιβαλλοντικής Ομάδας συμμετείχαν σε ένα διαδικτυακό quiz σχετικά με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, σύμφωνα με την Ατζέντα 2030 της UNESCO, ενισχύοντας τις γνώσεις τους γύρω από ζητήματα βιωσιμότητας και υπεύθυνης στάσης απέναντι στο περιβάλλον.
Η Περιβαλλοντική Ομάδα του Γυμνασίου Άνω Μεράς Μυκόνου ευχαριστεί θερμά τον κ.Ιωσήφ Σαλάχα για την ενδιαφέρουσα και βιωματική παρουσίαση, η οποία υπήρξε ιδιαίτερα εποικοδομητική για τους συμμετέχοντες.

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις, Δράσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *