Με μεγάλη μας χαρά σας ανακοινώνουμε την οργάνωση της σχολικής μας βιβλιοθήκης από τις εκπαιδευτικούς κ. Όλγα Κεϊβανίδου και κ. Χαρά Βαρσαμά, η οποία αποτελείται από 343 τίτλουσ βιβλίων. Οι μικροί μας μαθητές – αναγνώστες θα έχουν την ευκαιρία, με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, να δανείζονται βιβλία από ένα εύρος κατηγοριών (βιβλία Λογοτεχνίας Ελληνικής και Ξένης, Ιστορίας, Επιστήμης, Κοινωνικής θεματολογίας, Θεολογίας, Τέχνης, Μουσειακών χώρων, Ταξιδιωτικών οδηγών).
Η εμπειρία του δανεισμού και της ανάγνωσης βιβλίων προσφέρει ανεκτίμητα οφέλη στους μαθητές μας. Μέσα από τις σελίδες της λογοτεχνίας και των άλλων βιβλίων, τα παιδιά καλλιεργούν τη φαντασία τους, διευρύνουν τη σκέψη τους και ενισχύουν τον προφορικό και γραπτό τους λόγο. Η ανάγνωση ενισχύει την κριτική ικανότητα, ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και ενδυναμώνει την ενσυναίσθηση, καθώς οι μαθητές έρχονται σε επαφή με διαφορετικούς κόσμους, χαρακτήρες και πολιτισμούς. Παράλληλα, η τακτική ενασχόληση με το βιβλίο ενισχύει την αυτοπειθαρχία, την αυτοσυγκέντρωση και την αγάπη για τη γνώση–στοιχεία θεμελιώδη για την ακαδημαϊκή και προσωπική τους εξέλιξη.






