Τελετή Αγιασμού Γυμνασίου Άνω Μεράς Μυκόνου

Αγαπητοί γονείς και μαθητές,

με αφορμή την έναρξη του σχολικού έτους 2024-2025, σας προσκαλούμε στην καθιερωμένη τελετή του Αγιασμού που θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας τη Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 09.00 πμ.

Οι μαθητές καλούνται να προσέλθουν στο σχολείο από τις 8.30 πμ , χωρίς τις τσάντες τους. Οι μαθητές που μετακινούνται με ΚΤΕΛ μπορούν να προσέλθουν στο σχολείο από τις 08.10  πμ  (ώρα άφιξης των λεωφορείων).

Μετά το πέρας του αγιασμού οι μαθητές και οι μαθήτριες θα αποχωρήσουν. Τα παιδιά που φεύγουν με τα λεωφορεία θα αναχωρήσουν στις 10.30 πμ.
Τα βιβλία θα διανεμηθούν την Πέμπτη , 12 Σεπτεμβρίου 2024.

Καλή Σχολική Χρονιά!


Με τιμή,
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος των Διδασκόντων

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *