Με επιτυχία ολοκληρώθηκε χτες η έκθεση των έργων των παιδιών στο μάθημα της Τεχνολογίας.












Η έκθεση έλαβε χώρα στην Αίθουσα της Κοινότητας στην πλατεία της Άνω Μεράς και τα έργα εντυπωσίασαν όλους όσους είχαν την τύχη να παραβρεθούν στο χώρο. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και στην καθηγήτριά τους κ. Κατερίνα Καββαδία.












