Επίσκεψη μαθητών στη Δήλο – Δράση του φορέα “Διάζωμα”

Την Τετάρτη 15 Μαΐου 2024, μαθητές του σχολείου μας επισκέφθηκαν το νησί της Δήλου.

Η επίσκεψη έγινε στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής και εγκεκριμένης από το Υπουργείο Παιδείας Δράσης του φορέα “Διάζωμα”, όπου μαθητές ξεναγούν μαθητές στην Αρχαία Δήλο. Οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου Άνω Μεράς Μυκόνου ξεναγήθηκαν από μαθητές της Γ’ Γυμνασίου Μυκόνου.

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Επισκέψεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *