Μετά από τρία χρόνια στην εξαιρετικά τιμητική θέση της Διευθύντριας του Γυμνασίου Άνω Μεράς κλείνει για εμένα ένας σημαντικός και δημιουργικός κύκλος.
Τον Ιούνιο του 2020 ανέλαβα καθήκοντα σε ένα σχολείο που μόλις είχε ιδρυθεί, και τον Σεπτέμβριο ξεκινήσαμε όλοι μαζί να στήνουμε, να οργανώνουμε και να προσθέτουμε λιθαράκι- λιθαράκι τις βάσεις ενός σχολείου που στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας εκπαίδευσης και αγωγής των μαθητών μας. Αντιμετωπίσαμε φουρτούνες και καταιγίδες και κάθε φορά βγαίναμε σε γαλήνια νερά ακόμα πιο δυνατοί! Δεν πίστεψα ποτέ σε ουτοπίες τελειότητας, αλλά στην αξία μιας παιδείας που η γνώση γίνεται σοφία για να κάνει ευδαιμονέστερη τη ζωή του ανθρώπου. Πιστή στην άποψη ότι μια “θέση” δεν μπορεί να είναι “ισόβια”, αποφάσισα να υπηρετήσω το ίδιο όραμα, από το ερχόμενο σχολικό έτος, στη Διεύθυνση του 3ου Γυμνασίου Σύρου.
Αποχωρώ, με πολύ δυνατές εμπειρίες και γεμάτη όμορφα συναισθήματα. Πριν το επόμενο βήμα μου, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, μέσα απ’ την καρδιά μου, σε κάθε έναν από εσάς για την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση που μου δείξατε.
Αισθάνομαι την ανάγκη αλλά και την υποχρέωση, να εκφράσω τις πιο θερμές ευχαριστίες μου, στον Πανοσιολογιότατο Ηγούμενο της Ιεράς Μονής Παναγίας Τουρλιανής Αλέξιο Παπαδόπουλο που στάθηκε δίπλα μας σε ότι χρειαζόμασταν, τον Δήμο Μυκόνου και τη Σχολική Επιτροπή για την αγαστή συνεργασία, τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που ήταν αρωγός στο έργο μας, τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που πορευτήκαμε μαζί και κατέβαλαν κάθε προσπάθεια προκειμένου να προσφέρουν μια καλύτερη σχολική ζωή στους μαθητές μας. Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλω στον κο Γιώργο Δακτυλίδη και την οικογένειά του που στηρίζουν το σχολείο μας συνεχώς και ανταποκρίνονται άμεσα σε κάθε αίτημα βελτίωσης του χώρου και του εξοπλισμού.
Σας παρακαλώ, συνεχίστε να φροντίζετε και να αγαπάτε το σχολείο μας. Έχετε τις πιο θερμές ευχές μου για ό,τι πιο όμορφο στη ζωή σας!! Καλή πρόοδο στα παιδιά μας!
Με εκτίμηση
Η Διευθύντρια
Καλλιόπη Κωνσταντινίδου
ΠΕ04.04 Βιολόγος
