Αρχεία ανά ημέρα: 30 Ιουνίου, 2023

Αποχαιρετιστήριο μήνυμα Διευθύντριας

Μετά από τρία χρόνια στην εξαιρετικά τιμητική θέση της Διευθύντριας του Γυμνασίου Άνω Μεράς κλείνει για εμένα ένας σημαντικός και δημιουργικός κύκλος. Τον Ιούνιο του 2020 ανέλαβα καθήκοντα σε ένα σχολείο που μόλις είχε ιδρυθεί, και τον Σεπτέμβριο ξεκινήσαμε όλοι … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε