Το σχολείο μας σήμερα επισκέφθηκαν παίκτες και προπονητές της ομάδας μπάσκετ του νησιού, “ΑΟ Μυκόνου”.



Οι παίκτες συστήθηκαν, μίλησαν με τα παιδιά για τον αθλητισμό και την αξία του, ενώ στο τέλος έπαιξαν μαζί τους στο γήπεδο του μπάσκετ και συμμετείχαν σε διαγωνισμό τριπόντων μαζί με τα παιδιά.




Τους ευχαριστούμε πολύ όλους!


