Παρακάτω μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα της 4ήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής για τα παιδιά της Γ΄ Γυμνασίου του σχολείου μας.
Όσα παιδιά θέλουν να συμμετέχουν στην εκδρομή θα πρέπει να το δηλώσουν στο σχολείο μέχρι την Τετάρτη 30-03-2022.
Έγγραφο_2022-03-29_123542
