Δημιουργία ηλεκτρονικής αφίσας

Στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής και με αφορμή την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, τα παιδιά της Α΄ τάξης του Γυμνασίου της Άνω Μεράς δημιούργησαν τις δικές τους αφίσες για τη γιορτή του σχολείου και την παρέλαση.

Κάνοντας κλικ στις εικόνες παρακάτω, μπορείτε να δείτε τα έργα των παιδιών.

Δημοσιεύθηκε στην Εργασίες Μαθητών. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *