Το θέατρο ήρθε στο σχολείο μας!

Αγαπητοί μαθητές και αγαπητές μαθήτριες,

Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας επιλέχθηκε για να συμμετάσχει στο Πρόγραμμα του Εθνικού Θεάτρου «Το θέατρο  στην εκπαίδευση».

Στο πλαίσιο  αυτού του προγράμματος διοργανώνονται στο σχολείο μας ανά τακτά χρονικά διαστήματα συναντήσεις των μαθητών/μαθητριών υπό την καθοδήγηση της ηθοποιού – εμψυχώτριας κ. Ελένης Μολέσκη και του καθηγητή Φυσικής Αγωγής, κ. Θανάση Δελαπάσχου. Οι μαθητές που συμμετέχουν διδάσκονται   θεατρική αγωγή και θα αναδείξουν εφηβικές ανησυχίες και προβληματισμούς για διάφορα κοινωνικά θέματα βάση των οποίων θα διαμορφωθεί η θεατρική παράσταση που θα παιχτεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς Τα οφέλη που θα αποκομίσουν είναι πολλά: θα  ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους, θα συνεργαστούν  με τους συμμαθητές τους στο πλαίσιο της ομαδικότητας, θα αποκτήσουν αυτογνωσία αλλά και περισσότερη αυτοπεποίθηση παίζοντας πάνω στο θεατρικό σανίδι. Παράλληλα, ευαισθητοποιούνται πάνω σε διάφορα κοινωνικά θέματα όπως ο ρατσισμός, η βία, ο πόλεμος κ.α. προβάλλοντας τις απόψεις τους μέσα από το θεατρικό έργο που θα ανεβάσουν.

Περιμένουμε με ανυπομονησία να τους απολαύσουμε στη θεατρική παράσταση και την επόμενη σχολική χρονιά ίσως βρεθούμε κι εμείς στη θέση τους!

Οι μαθητές του τμήματος Α΄3

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *