Η Γ’ Τάξη του Γυμνασίου Άνω Μεράς Μυκόνου, με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού (6 Μαρτίου), στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα αλληλεγγύης και ενδυνάμωσης ενάντια στο φαινόμενο. Οι δημιουργίες των μαθητών πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων»
Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Δημοσιεύθηκε στην Εργασίες Μαθητών. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.



