Γιορτή 17 Νοέμβρη στο Γυμνάσιο Άνω Μεράς

Σήμερα, στις 17 Νοεμβρίου 2021, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε η γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Οι μαθητές παρακολούθησαν διάφορα αποσπάσματα βίντεο, ξεκινώντας από την άνοδο της χούντας έως το χρονικό της εξέγερσης και την πτώση της δικτατορίας.

Δημοσιεύθηκε στην Σχολικές Γιορτές. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *